Thursday, May 27, 2010

haih...PHYSIC nie...

Hai there...ari ni 27-mei-2010...bak kata orng tenga exam katakn..haha..exam mid year..best memang2 best sbb nk cuti,but kertas yg aku x suka gilerz adalah paper physic ari ni...haih,aku bet aku dah tau smua benda psal physic ni dari NEWTON's 1st law iaitu inertia until la electricity yg bab kira2....but,apakah daya soalan physic kali ni memang mencabar otak aku...shingga la STRESS!!aARRghh!!...tapi..hati aku raso tenang je apabila melihat wajah salah seorng rakan aku muka ia bole dikatakn umpama pelakon LISA SURIHANI,nama kawan aku tu biarlah rahsia,haha,sebab nanti kecoh satu dunia la pulak pasal muka ia,haha...oh,aku ingat lagi apabila 1st time orng(cikgu practikel) panggil ia lisa,aku tergelak,haha..ye lah aku pun x penah trfikir bhawa muka ia tu mcm lisa..haha...tapi apabila fikir kan balik..muka manusia dekat muka bumi ini smua nya hampir sama.So....kalo muka kawan aku tu mcm lisa surihani..muka aku ini mcm siapa ye?haha..d^_^b

3 comments:

Amirah Why said...
This comment has been removed by the author.
iz2ul i5lam i2zuDDin said...

ye ke?..haha...comel la..

Amirah Why said...
This comment has been removed by the author.