Sunday, April 17, 2011

In year 2011,NEW post, NEW story and I'm working ???

HI there today is 17/4/2011..ya,sudah lama aku tak BLOGing ni, aku nk ckap SORRRY~ ( de bnyk R sbb aku pelat R..haha) kpd peminat2 n pembace blog aku b'coz I had been silent for many months,haha...As u notice (especially my closest friends) , in year 2011 I had been working at SUBWAY's restaurant in SHAH ALAM..:D For those who dont know yet,biarlah aku brgtau korang.....Aku mang dri ulu brcita2 nk keje dkt situ lpas SPM,haha..nmpk nya cite2 aku trcapai, :P

Seriously working in a famous fast food restaurant like that ( SUBWAY ) make me more mature and wiser..haha..ni krn bnyk benda yg aku prlajari...contohnyaaaa~



Bakar roti.....:P






put the vegetables...
( all still fresh :P)


and finally the best things that i learn at work is..........


kena balut cantik2 SANDWICH tu spaya customer HAPPY (opps...terkantoi sude) hahaha..


Aku tau mesti korang trtanye2 psal gaji aku brp kn? IF yes, let me say that RM 4.00 per hour..:) ..one day I work how many hours? Let it be my secret OK? hahaha...sbb aku takut korang nanti minta aku belanjew..hahaha..:P Posting kali ni bnyak kpd cakap2 kosong, so I'm sorry to all the FOLLOWer's my blog if I disappointed u guys....:)


OH2...semenjak aku keje situ, aku de bnyk kwan keje yg BAIK2 belaka....and these are their pics~ :)




This is not gay, its just a goofing moments for the both of us...L.O.L
*dont play2~ baju merah tu supervicer aku, ia kasi buku lima kang,haha.. ;)


the BOYs TEAM ^_^
( kite orng 3 je laki2 pada mase2...huhu...tpi we still strong!!! haha)



and this are the GIRLs TEAM :D....
(sbnarnya de rmai lagi...sory for those who are missing...)


*The above pics prove that we all are a happy crew members that work at SUBWAY SHAH ALAM :P

Aku rase ini saje la post utk masa ini...aku harap2 aku dpt post2 yg lebih STYLO and AWESOME for the readers that read my blog....thanks a lot for reading it...tata~...d^_^b

No comments: